فرمول عرق و دمنوش ۲۵گیاه (عرق و دمنوش سلامت)

🌿 این ترکیب برای پیشگیری و درمان بیماریهای انفلونزا، سینوزیت، سرفه های مزمن، سرماخوردگی، نزله و زکام، گلودرد، تب ناشی از #عفونت سرما خوردگی، ضد عفونتهای گلو و ریه و در مجموع سیستم #تنفسی، تقویت #سیستم_ایمنی بدن و تقویت عمومی آن به کار می رود.

🌿 این عرق و دمنوش در مردان علاوه بر درمان موارد فوق بنا به گزارش جامعه اماری موجب تقویت جنسی و نعوظ و #پاکسازی مجاری ادراری و کلیه ها از رسوبات گردیده است.

🍃 ترکیبات #عرق سلامت عبارتند از:
آب۲۰ لیتر، ۱- برگ سیاوشان۵۰ گرم، ۲- عناب۱۰۰ گرم، ۳- سپستان۱۰۰ گرم، ۴- گل زوفا۵۰ گرم، ۵- گل و برگ آویشن کوهی۵۰ گرم، ۶- گل و برگ و ساقه گیاه خبازی یا پنیرک ۱۵۰ گرم، ۷- گل ختمی سفید۵۰ گرم، ۸- کلیل الملک۵۰ گرم، ۹- برگ درخت به۱۰۰ گرم و هسته به ۲۵ گرم، ۱۰- برگ و ساقه و گل پونه۱۰۰ گرم، ۱۱- خار شتر۱۰۰ گرم، ۱۲- خار خسک۵۰ گرم، ۱۳- درمنه ترکی۵۰ گرم، ۱۴- انجیر کوهی ۱۰۰ گرم، ۱۵- گل و ساقه بومادران ۵۰ گرم، ۱۶- مریم گلی یا گل گینو۵۰گرم، ۱۷- تخم و برگ و ساقه و ریشه شاتره۵۰ گرم، ۱۸- گل گاو زبان۵۰ گرم، ۱۹- گل و برگ بنفشه ۵۰ گرم ، ۲۰- پودر لیموترش با پوست آن۵۰ گرم و ۲۱تا۲۵- پودر پنج تخم( بالنگو، اسفرزه، قدومه، خرفه و خاکشیر هر کدام ۲۵گرم)

🍀 میزان مصرف عرق گیاهی:
برای بزرگسالان هر ۶ ساعت یک استکان و برای کودکان هفت تا دو سال هر ۶ ساعت تا ۱ قاشق غذا خوری و برای کودکان بالای ۶ ماه هر ۶ ساعت یک قاشق چای خوری و برای کودکان زیر ۶ ماه مادر از آن استفاده کرده و طفل، شیر مادر را بخورد.
برای درمان موثر تر برای شیرین کردن این عرق از #عسل طبیعی استفاده گردد.

🌿 برای تهیه ی #دمنوش سلامت:
گیاهان دارویی بالا را با هم ترکیب کرده و آسیاب نمایید و در صورت عدم علایم بیماری یک قاشق مربا خوری ساییده ی آن را برای یک نفر دم کرده و میل بفرمائید.

🌿 در صورت مشاهده علایم بیماری هر 6 ساعت هر نفر یک استکان از این دم نوش میل کنند.

🍀 لازم به ذکر است اثر #دمنوش این ترکیب بیشتر از #عرق آن، مفید و اثربخش است.
(عرق برای افرادی که بددارو هستند، توصیه می شود.)

🍀 حتی افراد سالم خانواده نیز روزی یک مرتبه از این دمنوش استفاده کنند مفید خواهد بود ان شاءالله.

🌺 لطفا با ذکر #صلوات، نشر دهید تا ان شاءالله افرادی با نوشیدن این داروی سلامت با لطف و عنایت خداوند، بهبود و #شفا یابند.

جستجو